افزایش 2 دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های شهید یحیی نژاد و کودکان امیرکلا، افزایش دستگاه های اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌ها و تانکر اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله روحانی به اضافه دو اکسیژن ساز قبلی، و ده‌ها دستگاه ونتیلاتور، بای‌پپ و ... به ارزش 30 میلیارد تومان از اقدامات دانشگاه در یکسال جاری بوده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 24 February 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر قاسم زاده از خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی در یکسال گذشته در بابل خبر داد.
همچنین دکتر قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل در در نشست خبری مجازی گفت: افزایش 2 دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های شهید یحیی نژاد و کودکان امیرکلا، افزایش دستگاه های اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌ها و تانکر اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله روحانی به اضافه دو اکسیژن ساز قبلی، و ده‌ها دستگاه ونتیلاتور، بای‌پپ و ... به ارزش 30 میلیارد تومان از اقدامات دانشگاه در یکسال جاری بوده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات با ارز دولتی و از هیات امنای ارزی و بخشی دیگر از با هزینه معمولی از شرکتهای مورد تایید تهیه شد، ادامه داد: از محل کمک های مردمی نیز تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز به ارزش 7 میلیارد تومان تهیه شد و همچنین خرید 5 دستگاه ونتیلاتور که ارزش هر یک از این دستگاه ها 600میلیون بود توسط خانواده محترم زنده یاد گل افشانی خریداری و تحویل بیمارستان ها شد.
این مسول ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته اقدامات نصب دستگاه پیشرفته ام ار آی در بیمارستان شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال انجام شده است و بزودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.
دکتر قاسم زاده بیان داشت: در مدت یکسال گذشته 36 مادر کرونایی زایمان موفقیت آمیز داشتند و هیچ یک از نوزادان مبتلا به کرونا نشدند.
وی افزود : در یک سال گذشته ۸۵۰ کودک کرونایی در بیمارستان کودکان امیرکلا بستری شدند که از این تعداد سه بیمار کرونایی دارای بیماری زمینه ای خطرناک جان خودشان را از دست دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار