هیات رییسه محترم مجلس!
وقتی تعداد کل نمایندگان ۲۹۰ نفر می باشند و ۲۰۸ نفر به این طرح آری گفته اند، عملا اکثریت مجلس با این طرح موافق اند. راحت تر آن است که بگویم مجلس, عین دولت، موافق دایمی شدن همسان سازی است.
کد خبر: ۹۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 28 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، ما بازنشستگان ابتدا رفتیم سراغ آقای نوبخت و به او گفتیم شما که همسان سازی را اجرا کرده اید، به نمایندگی از دولت، برای دایمی شدن آن قدمی برداشته و کار را فیصله دهید.

پاسخی که آقای نوبخت اخیرا داده، این است که دولت بیش از۲ ماه است لایحه دو فوریتی را تقدیم مجلس نموده، اما هیات رییسه اعلام وصول نمی کند.

مدت ها قبل، برای این که تمامی راه های ممکن را پیموده باشیم، از طریق یکی از بازنشستگان، از آقای ابراهیمی، نماینده سلسله و دلفان پرسیدیم که آیا می شود شما یا دیگر نمایندگان، طرحی دو فوریتی دهید؟ ایشان بعد از تماس با اداره قوانین مجلس، طرحی دو فوریتی با قلم خودش نوشت و تا کنون ۲۰۸ نماینده آن را امضا کرده اند.

وقتی تعداد کل نمایندگان ۲۹۰ نفر می باشند و ۲۰۸ نفر به این طرح آری گفته اند، عملا اکثریت مجلس با این طرح موافق اند. راحت تر آن است که بگویم مجلس, عین دولت، موافق دایمی شدن همسان سازی است.

اما متاسفانه، هیات رییسه طرح دو فوریتی آقای ابراهیمی را هم اعلام وصول نکرده است.

حتی سراغ آقای حاجی بابایی به خاطر تجربه اش رفتیم که ایشان هم با طرح آقای ابراهیمی موافق است، ولی هیات رییسه را مانع می پندارد.

کلامم را کوتاه تر کنم، عملا دولت و مجلس موافق دایمی شدن همسان سازی می باشند، اما هیات رییسه ودر راس اعضای این هیات، آقای قالی باف به این طرح روی خوش نشان نداده و ما بازنشستگان به دلیل مخالقت هیات رییسه مجلس، مانده ایم که چه باید کرد؟

چرا هیات رییسه مجلس مخالف حق و حقوق ما بازنشستگان است، سوالی می باشد که خود ما بازنشستگان هم مانده ایم که جمعیت چند صد هزار و عملا میلیونی ما بازنشستگان چه هیزم تری به این هیات فروخته ایم که مخالف خواسته قانونی و بر حق ما می باشد؟

کاش یکی از اعضای این هیات، ترحیحا خود آقای قالی باف، شفاف و بدون ابهام بگوید که ما باید چه کنیم تا هیات رییسه دست از مخالفت با ما بردارد.

هر نوع احتمالی را که دادیم، در جهت رفع آن هم کوشیدیم. از باب مثال، کسی نمی تواند بگوید به خاطر تامین نشدن اعتبار می باشد که خود آقای نوبخت گفت اعتبار به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

اینک عملا این جوری شده که دولت و مجلس هم با لایحه و هم با طرح دایمی شدن همسان سازی موافق اند و فقط چند نفر هیات رییسه مجلس اند که ساز مخالفت می زنند.

کاش لااقل یک دلیل بیان می کردند تا خود در رفع آن بکوشیم و اگر در توان ما نیست، از مقامی که در توانش است، بخواهیم تا مانع را رفع کند.

 حسین سوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار