محمدعلی نجفی:

اولویت اصلی با فارغ التحصیلان دانشگاهی است

محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای این شهر با تبریک سال نو و گرامیداشت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اولویت برنامه‌های فرهنگی مسئولان گیلان است.
کد خبر: ۱۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 22 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای این شهر با تبریک سال نو و گرامیداشت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اولویت برنامه‌های فرهنگی مسئولان گیلان است.

وی با بیان اینکه شعار  «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» با پیشگامی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر محقق می‌شود، افزود: شعار سال چراغ هدایتی برای مردم و مسئولان در سال جاری است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا است، گفت: شهدا با نثار خون پاک خود، عزت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

نجفی تصریح کرد: امنیت و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که بدون هیچ چشم‌داشتی با صبر و استقامت، بصیرت و بینش، جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

وی، بهبود معیشت زندگی مردم، رفع فقر و بیکاری را از جمله اولویت‌های مهم کاری استانداری گیلان برشمرد، و اظهار داشت: باید با استفاده از رفیت های بکر گیلان در حوزه اشتغال‌زایی تحول جدی ایجاد کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این استان، گفت: اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اولویت امسال گیلان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار