همایش پیاده‌روی سوادکوه برای هم‌دردی با خانواده جان‌باختگان حادثه منا لغو و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 25 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان سوادکوه، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و پایان تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی حرم تا حرم از امام‌زاده عبدالحق (ع) تا امام‌زاده ابو‌طالب (ع) در سوادکوه انجام شده بود که به‌دلیل حادثه منا و هم‌دردی با خانواده جان‌باختگان حادثه، لغو شد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته دفاع مقدس از برنامه‌های ثابت سالانه این هیئت است، گفت: خرید هدایا و برنامه‌ریزی لازم برای مسیر راهپیمایی و برنامه‌های فرهنگی مقصد این همایش تدارک دیده شده بود که به‌دلیل حادثه منا و هم‌دردی با جان‌باختگان آن و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در اعلام سه روز عزای عمومی در کشور اقدام به لغو این برنامه کردیم.
محمد قاسم‌نژاد افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای همایش پیاده‌روی حرم تا حرم بعد از عزای عمومی حادثه منا برگزار و اطلاع‌رسانی لازم نیز انجام می‌شود.

* بر طبق بیان امام راحل ما از آل‌سعود نمی‌گذریم

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در خطبه‌های نماز جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی نیز با اشاره به حادثه منا، خواستار بررسی همه‌جانبه آن شد و گفت: بر طبق بیان امام راحل ما از آل‌سعود نمی‌گذریم.
محمد ابراهیمی با اشاره به اقدامات دشمنان در جنگ نرم، افزود: جوانان مراقب هجوم فرهنگی دشمنان باشند.
وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجدید خاطره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار