خبر خوش برای فوتبال دوستان مازندرانی
پس از دلسردی مالک نساجی و اعلام فروش این باشگاه، موجی از نگرانی‌ها در بین هواداران پرشور نساجی ایجاد شد، دستور استاندار مازندران به مدیر کل ورزش و جوانان مازندران کارساز شد و امیدواری برای ماندن تیم فوتبال نساجی در مازندران به حداکثر ممکن رسید.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ 23 June 2024

 به گزارش تابناک مازندران  ، یوسف نوری استاندار مازندران برای برطرف شدن مشکلات نساجی به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان دستور داد تا نهایت همکاری را با باشگاه نساجی برای ماندن در مازندران داشته باشد. 

 

تاکید استاندار مازندران بر ابقای تیم فوتبال نساجی در مازندران  

بر اساس این گزارش ، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران طی روزهای گذشته اعلام کرد که قصد واگذاری این باشگاه را دارد.

 آخرین خبر از وضعیت واگذاری باشگاه نساجی این بود که مدیران یک بانک خصوصی، مذاکرات ابتدایی را برای خرید امتیاز نساجی داشته‌اند و عوامل این باشگاه در انتظار پاسخ نهایی اعضای هیئت مدیره بانک یادشده هستند. 

 

تاکید استاندار مازندران بر ابقای تیم فوتبال نساجی در مازندران  

 یوسف نوری استاندار مازندران امروز (یکشنبه) در نامه‌ای به علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان این استان دستور داد که اقدامی برای حل مشکلات باشگاه نساجی انجام شود.

 

گفتنی ست تیم فوتبال ساجی مازندران که درهفته‌های پایانی لیگ ۲۳ با حفظ سهمیه از خطرسقوط به لیگ پایین‌تر نجات پیدا کرده بود، با تصمیم مالک باشگاه به دلیل آن‌چه که کم‌توجهی برخی مسئولان و اجحاف در حق این باشگاه خصوصی بیان کرده‌اند واگذار کنند.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی درنیمه دوم آبان سال ۱۴۰۲ نیز تصمیم به واگذاری این تیم به مالک جدید واستانداری مازندران گرفته بود

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار