کد خبر: ۱۱۷۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹ 23 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای صنعت باید الگوی صنعتی داشته باشیم گفت: اگر در مازندران صنعت داشته باشیم صنایع تبدیلی باید حرف اول را بزند.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با دکتر علی گلشنی رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت، اظهار کرد: صمت سه حوزه کاری صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی دارد که هر کدامش در حد یک وزارتخانه است، در گذشته زمزمه وزارتخانه شدن بازرگانی بود که مشخص نیست به کجا کشیده شد.

وی افزود: در صنعت، معدن، شهرک‌های صنعتی، بخش نظارت و موارد دیگر خیلی مشکلات داریم‌، در شهرک صنعتی داوطلبان سرمایه‌گذاری اذیت می‌شوند.

محمدی لائینی تاکید کرد: مسئله دیگر اینکه برخی از اینجاها در موقوفات است که بالاخره باید حق و حقوق موقوفات داده شود یا به تولیت برگردد، از طرفی صنایع در تسهیلات مشکل دارند، بانک‌ها سه چهار ماه قبل از سال تا به الان تسهیلات را قفل کرده‌اند، فکری باید به حال این بانک‌ها شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: برای صنعت باید الگوی صنعت داشته باشید، اگر در مازندران صنعت داشته باشیم صنایع تبدیلی باید حرف اول را بزند، نکته دیگر همین کشت‌های گلخانه‌ای است که حمایت می‌خواهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حوزه بازرگانی هم نظارت و درایت می‌خواهد، مسئله تنظیم بازار هم موضوعی است که فکر می‌کنم باید مدیریت بهتری صورت بگیرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار