نمایندگان مازندران چه می کنند/ به داد فوتبال مازندران برسید
متاسفانه بخاطر عدم توجه مناسب مسئولان مازندرانی و کشور و افزایش هزینه تیم داری و با توجه به اینکه این باشگاه بصورت خصوصی اداره می شود ، مالک این باشگاه ناچار شد تنها تیم فوتبال مازندرانی در لیگ برتر فوتبال را در فهرست فروش قرار دهد؟!
کد خبر: ۱۱۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ 21 June 2024

مسعود پاشنا مدیر تابناک مازندران : امروز خبری ناراحت کننده هواداران پرشور فوتبال مازندران را دلگیر کرد. 

 

چرا تیم فوتبال نساجی به فروش گذاشته شد ؟!  

بر اساس این گزارش ، در حالی تنها نماینده مازندرانی فوتبال کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند که تیم های صنعتی بدون رعایت سقف قرارداد با هزینه های گزاف با بازیکنان مازندرانی در لیگ برتر جولان می دهند ؟!

خبر فروش تیم فوتبال نساجی مازندران غافلگیر کننده بود...

این در حالی است که سه کاپیتان از چهار تیم مطرح کشور در فصلی که گذشت ، مازندرانی بودند؟!

امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد ، محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان جام حذفی را به چنگ آورد و شجاع خلیل زاده بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را به بازو بسته بود.

جالب اینکه بیشتر بازیکنان طراز اول فوتبال کشور را مازندرانی ها تشکیل می دهند...

در تیم پرسپولیس بازیکنانی همچون امید عالیشاه ، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر ، فرشاد فرجی و چند بازیکن مازنی دیگر توپ میزنند..

در تیم فوتبال استقلال ، ابوالفضل حاجی زاده ملی پوش فوتبال کشورمان و چند بازیکن دیگر حضور دارند و در سایر تیمها محمد کریمی ، رامین رضاییان ، مجتبی حسین پور و چندین بازیکن طراز اول مازندرانی جولان می دهند....

ولی متاسفانه در استان خودمان بعلت عدم حمایت مدیران استانی و کشوری تنها تیم و تنها نماینده فوتبال مازندران در سطح کشور که سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و سه سال پیش قهرمان جام حذفی شده بود، از نظر مالی در منگنه قرار دارد....

تیم محبوب مازندران با عبور از روزهای سختی که در لیگ بیست و سوم سپری کرد، حالا در آستانه تغییر مالکیت قرار گرفته است. 

 

حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی ، تصمیم قطعی باشگاه برای واگذاری را اعلام کرده است. بایندریان در این باره گفت: قبل از هرچیز باید از حمایت هواداران و دلسوزان نساجی در روزهای سختی که در مسیر بقا در لیگ برتر سپری کردیم، تشکر می‌کنم. با وجود همه دشواری‌های موجود خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی مالک باشگاه و زحمات همه دست اندرکاران تیم، سهمیه نساجی در لیگ برتر حفظ شد. نساجی اعتبار استان مازندران محسوب می‌شود و ادامه حضور تیم در لیگ برتر باعث خوشحالی مردم این خطه است.

او ادامه داد: واقعیت این است که در شرایط سخت اقتصادی در حال حاضر واقعا تیم‌داری آن‌هم به صورت شخصی بسیار دشوار است. به همین خاطر تصمیم جدی و قطعی مبنی بر واگذاری امتیاز نساجی گرفته‌ایم. متاسفم که بگویم همه کارهای زیرساختی و سخت‌افزاری که در چند سال گذشته برای فوتبال استان و سربلندی نساجی از جمله تجهیز ورزشگاه وطنی و … صورت گرفته ، با هزینه شخصی و از سوی هیئت مدیره بوده و در شرایط سخت اقتصادی موجود بیشتر از این در توان ما نیست. 

به هر روی امیدواریم مسئولان مازندرانی کشور که تا کنون به استان خودشان بی توجهی کرده‌اند ، کمی به خود بیایند و از تنها نماینده فوتبال مازندران در سطح کشور حمایت کند...

واقعا تاسف بار است مثلاً کاشان که در فوتبال کشور جایگاهی ندارد ورزشگاه ۳۰ هزار نفری دارد ؟! ولی تیم فوتبال نساجی مازندران در استانی که حرف اول بیشتر ورزشها و خصوصا فوتبال در کشور را می زند، یک ورزشگاه درست و حسابی ندارد ؟! 

مسئولان مازندرانی کشور تنها زمان انتخابات در مازندران حضور پیدا می‌کنند ؟!....

به هر حال امیدواریم مدیران کمی به خود بیایند و از تنها نماینده فوتبال مازندران حمایت کامل بکنند تا این سهمیه که دل میلیونی هواداران پرشور مازندران را شاد می کند به استان دیگری منتقل نشود.....

پرسش این است چگونه در مشهد مقدس که نماینده ای در لیگ فوتبال ایران ندارد ورزشگاه ۷۰ هزار نفری وجود دارد ، شهر اهواز از دو ورزشگاه مجهز که یک ورزشگاه با ظرفیت ۶۰ هزار نفری بهره می برد و در اصفهان و تبریز و .... ورزشگاه مناسب و مجهز مهیا هست ولی مازندرانی ها که بر طبق آمار بیشترین مدال آور المپیک ایران هستند از داشتن یک ورزشگاه مناسب محروم است ؟! 

تبعیض تا کجا؟! 

 

البته نماینده های مجلس در مازندران باید توضیح بدهند چگونه استانهای دیگر از ورزشگاه های مناسب بهره می برند ولی استان زرخیز مازندران از این خواسته به حق خود بی بهره است ؟!....

باز هم خواهیم نوشت 

 

 

مسعود پاشنا مدیر خبرگزاری تابناک مازندران 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خدا خیرتون بده واقعا چقدر مدیران مازندرانی نسبت به استان خود بی تعصب هستن.موقع رای گیری پیداشون میشه
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
حیف از استعداد های ورزشی مازندران.مدیران مازندرانی فقط بفکر خودشون هستن. از استانهای دیگه مدیریت یاد بگیرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار