کد خبر: ۱۱۷۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 22 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مسابقات کشتي آزاد قهرماني بسیج استان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد.

فیلم 

 

برگزاری مسابقات کشتي آزاد قهرماني بسیج استان مازندران+ فیلم

 

 

 

 

 

 

برگزاری مسابقات کشتي آزاد قهرماني بسیج استان مازندران+ فیلم و تصاویر  

بر اساس این گزارش ، فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این مسابقات گفت: سال گذشته توفیقات بسیار خوبی در حوزه بسیج داشته ایم به گونه ای که در مسابقات سیزم جهانی، حداکثر افراد از بسیج کشور بودند و به همین منظور در این دوره استقبال خوبی از مسابقات به عمل آمد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که از نظر کیفی و کمی در بهترین وجه ممکن درحال برگزاری است، دویست و چهل نفر از برترین های کشتی در حوزه بسیج شرکت کردند.

سردار مسلمی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه تربیت بدنی و فرمانده سپاه شهرستان بابلسر، هیئت کشتی استان و هیئت های کشتی سراسر استان که در برگزاری این دوره از مسابقات کمک کردند،اظهار کرد: ما شاهد برگزاری مسابقات کشتي آزاد قهرماني بسیج استان مازندران در بالاترین سطح فنی هستیم که نتیجه تلاش، هماهنگی و هم افزایی همه مسئولان و دست اندرکاران می باشد.

وی از انتخاب برترین کشتی گیران برای شرکت در مسابقات پیش رو خبر داد و بیان داشت:در این دوره از مسابقات بهترین افراد در حوزه بسیج از بیست و دو شهرستان حضور پیدا کردند و از بین این افراد برای مسابقات سیزم آسیایی و سیزم جهانی که در پیش رو است، انتخاب خواهند شد ضمن اینکه با بررسی که توسط گروه فنی مسابقات انجام می شود، افراد جهت لیگ دست یک و برتر کشور انتخاب خواهند شد.

در پایان این دوره از رقابت ها، شهرستان قائمشهر به مقام نخست دست یافت و شهرستان های جویبار و ساری به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار