فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر ارتقاء شاخص‌های رسانه حرفه‌ای از طریق بسیج رسانه، گفت: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه از دیگر مأموریت‌های رسانه به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 27 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از بابلسر، سرهنگ پاسدار سید‌موسی حسین‌نژاد در دیدار با مسئول بسیج رسانه سپاه کربلای استان، مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران و فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دفتر بسیج رسانه بابلسر، اظهار داشت: پیشرفت هر کشور در استفاده مفید از رسانه‌ها است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اهالی رسانه و مطبوعات، ایجاد شور و نشاط درونی در میان آحاد افراد جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه از دیگر مأموریت‌های رسانه به شمار می‌آید.
حسین نژاد، بیان داشت: یکی از اهداف شوم استکبار و امپریالیسم غرب، ترویج فرهنگ غلط غربی در میهن اسلامی ایران و تضعیف قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید با استفاده مفید از ظرفیت‌های رسانه ای در جهت مقابله و جلوگیری از نفوذ دشمن تلاش شود.
وی با بیان اینکه افزایش فاصله ارتباطی میان انسان‌ها موجب اختلاف دیدگاه‌ها می‌شود، گفت: هرچه فاصله انسان‌ها از یکدیگر کمتر شود، اشتراک دیدگاه‌ها بیشتر می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، تأکید کرد: قدرت رسانه‌ای بسیج باید با از میان برداشتن فاصله‌های انسانی زمینه بسط و گسترش روابط انسانی در جامعه را هموار کند.
حسین‌نژاد با اشاره اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علاوه بر حضور موفق در حوزه‌های سخت؛ در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی حرکت رو به جلویی داشته است، گفت: بسیج رسانه می تواند رهاورد خوبی در تبیین اهداف نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران داشته باشد و باید با قدرت وارد رسانه تا اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد.
وی تاکید کرد: بسیج رسانه باید در راستای رویش تفکرات ارزشی انقلابی و حذف تفکرات غلط در جامعه گام بردارد.
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر بیان داشت: ظرفیت‌های بالایی در اجرای برنامه‌های ارزشی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که با بهره‌گیری از توانمندی نخبگان بسیجی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران، بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در جامعه تلاش شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار