رئیس شورای شهرستان ساری گفت: 70 درصد مصوبات سفر هئیت دولت در مازندران مربوط به مرکز استان است.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 05 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از ساری، سید مسعود مدینه شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری، به سفر هئیت دولت به استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در نامه‌ای به نهاد ریاست جمهوری مشکلات شهرستان ساری را اعلام کردیم.
وی با بیان اینکه احداث پروژه محور ساری به تاکام در نامه شورای شهرستان به نهاد ریاست جمهوری از اولویت‌های این شورا بوده است، تصریح کرد: در بخش مرکزی و رودپی جنوبی نیز به احداث کارخانه زباله سوز و رودپی شمالی به احداث پل گوهرباران اشاره شد.
رئیس شورای شهرستان ساری با بیان اینکه در سفر هئیت دولت به استان مازندران باید پروژه های نیمه‌کاره مرکز استان در اولویت قرار گیرد، افزود: دولت اعتبار ویژه برای طرح های نیمه تمام در شهرستان ساری اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر ساری نیز در سفر هئیت دولت به استان مازندران از مطالبات سفر محسوب می‌شود، افزود: احداث شهرک نارنجستان، پادگان ساری و خروج زندان از شهر نیز در دستور کار قرار دادیم.
مدینه افزود: پروژه زیرگذر محله 22 بهمن ساری یک کار غیرفنی است چرا که تعداد زیادی از مردم این محله بعد از این زیرگذر زندگی می‌کنند و در صورت وقوع حوادثی مانند آتش‌سوزی امکان خدمت‌رسانی به آن‌ها وجود نخواهد داشت.
عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در محله 22 بهمن ساری با افتتاح این پروژه ضروری است، افزود: با بهره‌برداری از زیرگذر در محله 22 بهمن ساری راه اندازی ایستگاه آتش نشانی برای خدمات‌رسانی به مردم این منطقه ضروری است.
وی از راه‌اندازی سازمان یازدهم به‌نام آزمایشگاه مکانیک خاک در شهرداری ساری خبر داد و گفت: تاکنون  300 میلیون تومان برای ایجاد این سازمان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود حدود 2 میلیارد تومان هزینه داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار