تاکنون جشنواره‌های مختلفی در رامسر ثبت شده است و این شهرستان ۲۰۰ نویسنده دارد که ۵۰۰ جلد کتاب تألیف کرده‌اند، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در رامسر به دلیل نبود فضای فرهنگی و هنری با مشکل روبرو شده است و هنرمندانش به شهرهای همجوار کوچ کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 05 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس نیز با بیان اینکه دغدغه اصلی ما در تنکان ساختمان خوبی طراحی شد، گفت:

این ساختمان در حال از بین رفتن است و با چند میلیارد تومان می‌توان آن را نجات داد.

وی با بیان اینکه چند سینمای شهرستان تنکابن تعطیل شد، گفت: درباره مجتمع رامسر باید وزارتخانه‌های میراث فرهنگی و ارشاد تصمیم بگیرند و تعیین تکلیف کنند.

وی با اشاره به اینکه قریب ۱۳ سال از شهرستان عباس آباد می‌گذرد، گفت: هنوز بسیاری از ادارات در آن کامل مستقر نشدند و باید توجه ویژه ای به اداره ارشاد صورت گیرد.

حسینی با تاکید بر شکوفا شدن اقتصاد فرهنگ در منطقه گفت: اگر اقتصاد گردشگری و فرهنگ گره بخورد می‌توانیم از آن بهره لازم بریم.

به رغم آنکه تاکنون جشنواره‌های مختلفی در رامسر ثبت شده است و این شهرستان ۲۰۰ نویسنده دارد که ۵۰۰ جلد کتاب تألیف کرده‌اند، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در رامسر به دلیل نبود فضای فرهنگی و هنری با مشکل روبرو شده است و هنرمندانش به شهرهای همجوار کوچ کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار