معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۳۵۰ پایگاه در سراسر استان، نذورات قربانی و وجوهات نقدی خَیِّران را از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها و... جمع‌آوری و با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج و... در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 09 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: این نهاد هر ساله در آستانه عید قربان نسبت به جمع‌آوری نذورات قربانی برای توزیع در بین نیازمندان در قالب پویش «نذر قربانی» اقدام می‌کند و امسال نیز از طریق ۳۵۰ پایگاه در سراسر استان نذورات قربانی خَیِّران را جمع‌آوری و با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج و... در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع خواهد کرد.

 

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» در مازندران  

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل؛ دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها و... می‌باشد که برای جمع‌آوری نذورات و وجوهات نقدی مردم به مناسبت عید سعید قربان برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره برپایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان بیان داشت: مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» با هر مبلغ امکان‌پذیر است و کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و نیت افراد مشارکت‌کننده نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم اقدام خواهد کرد.

رحمن‌زاده به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» اشاره کرد و گفت: علاوه بر استفاده از کد دستوری #1*011*8877* امکان پرداخت نذورات از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn و شماره کارت 6037997900001505 نزد بانک ملی فراهم شده است.

وی با تشکر از مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان گفت: در عید قربان سال گذشته ۵۱ میلیارد تومان نذورات نقد و غیرنقد شامل بیش از ۲ هزار رأس گوسفند زنده، ۲۳ راس گاو، ۹ هزار و ۸۸۳ کیلوگرم گوشت گوسفند و ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو گوشت مرغ از دیگر کمک‌های مردمی بوده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار