یازدهمین مانور پدافند غیرعامل هم‌زمان با سراسر کشور, به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل در مدارس استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از آمل، هم‌زمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، یازدهمین مانور پدافند غیرعامل شهرهای مرکزی مازندران با حضور دستگاه‌ها و نهادهای فرابخشی این شهرستان به طور نمادین در هنرستان پسرانه 40 شهید آمل برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش آمل صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه هر ساله با هماهنگی ستاد برگزاری پدافند غیرعامل این شهرستان مانور بزرگ در یکی از مدارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال نیز با تصمیم‌گیری این ستاد یازدهمین مانور پدافند غیرعامل هم‌زمان با مدارس این شهرستان به طور نمادین در هنرستان پسرانه 40 شهید برگزار شد.
حمید محمدنسب با تاکید بر اینکه طبق جلسات در فرمانداری این مانور به منظور آمادگی دستگاه‌ها در مقابل حوادث غیرمترقبه به اجرا درمی‌آید، افزود: مدارس باید در زمان بروز خطر باید از ایمنی لازم برخوردار باشند.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی کامل کشور در مقابل حمله احتمالی دشمن, افزود: بخشی از برگزاری این مانور در مدارس بر آمادگی کامل حمله احتمالی دشمن بر کشور بوده تا به دانش‌آموزان آگاهی‌بخشی شود.
محمدنسب یادآور شد: در این مانور 17 دستگاه و نهادهای فرابخشی این شهرستان حضور یافتند که با آرایش‌های مختلف به اجرای مانور پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود 60 هزار دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول تحصیل هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار