جانشین فرمانده پدافند غیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور حفاظت، ایمنی و پیشگیری از حوادث و خطرات صنعت فاضلاب در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، محمدرضا محمودی اظهار کرد: این شرکت در نظر دارد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و نیز در راستای آموزش همگانی با نگاه ویژه به دانش‌آموزان، مانور شهری حفاظت، ایمنی و پیشگیری از حوادث و خطرات صنعت فاضلاب را به اجرا در آورد.
وی با بیان اینکه این مانور صبح روز یک‌شنبه دهم آبان‌ماه، جنب مصلی نماز جمعه شهر جویبار برگزار می‌شود، بیان داشت: در اجرای این مانور دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و امدادی همچون نیروی انتظامی، اورژانس 115، آموزش و پرورش، هلال احمر و آتش‌نشانی نیز مشارکت دارند.
جانشین فرمانده پدافند غیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: در مجموع بیش از 15 نیروی امدادی، اجرایی و امنیتی در این مانور حضور دارند.
محمودی شناسایی خطرات احتمالی و نیز آمادگی مقابله با این خطرات را از اهداف مهم پدافند غیر عامل دانست و گفت: چهارم تا 9 آبان‌ماه هفته ملی پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، مصون‌سازی کشور با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت نام‌گذاری شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار