بازگشايي جاده هراز ؛
در24 ساعت گذشته امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمراستان موفق شدند به 200 نفر از سرنشینان 50 دستگاه خودروی زمینگیرشده در برف و کولاک در محور سوادکوه خدمات امدادی لازم را ارائه نمایند.
کد خبر: ۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 10 March 2015
جمعیت هلال احمر استان مازندران از امداد رسانی به سرنشینان 50 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف در محور سوادکوه خبرداد.
به گزارش تابناک مازندران مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : در24 ساعت گذشته امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمراستان موفق شدند به 200 نفر از سرنشینان 50 دستگاه خودروی زمینگیرشده در برف و کولاک در محور سوادکوه خدمات امدادی لازم را ارائه نمایند.

مهدی ولی پور افزود: در پی بارش برف و کولاک شدید در محورهای کوهستانی به ویژه محورسوادکوه، تیم های امدادونجات هلال احمر این شهرستان به کمک سرنشینان خودروهای متوقف در برف و کولاک شتافتند و ضمن ارائه کمکهای موردنیاز نسبت به ارائه خدمات اسکان اضطراری به23 نفر اقدام نمودند.

شایان ذکر است به دلیل بارش شدید برف محور هراز نیز ازشب گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی و ترافیک در آن جریان دارد.

همچنین رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در همه محورهای ارتباطی مازندران و ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ گفت: جاده هراز که به علت شدت بارش برف و کولاک بسته بود اکنون با تلاش ماموران راهداری باز شد.
سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه در محور های سوادکوه ، و کندوان نیز با بارش شدید برف تردد به کندی صورت می گیرد افزود : ماموران ازرفت و آمد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این جاده ها جلوکیری می کنند.
او توصیه کرد: مسافران مسن و خردسال در این مدت از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

یادآور می شود مرکز اطلاعات راههای مازندران اعلام کرد تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها بدون زنجیرچرخ ممکن نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار