رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 22آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 11 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه 20 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 22 آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
وی گفت: تردد موتورسیكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور"چالوس– کرج"، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج – چالوس" ممنوع است.
محمدنژاد عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت روز جمعه 22 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 كیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.
وی افزود: در محورهراز،تردد تمامی تریلرها  از این محور ممنوع بوده و تردد كامیون‌ها و كامیونت‌ها به  استثنای حاملین  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
محمدنژاد خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلی‌های حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت8 صبح تا ساعت24 جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارندگی در محورهای مواصلاتی استان از لغزنده بودن جاده خبر داد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با احتیاط رانندگی کنند.
به گزارش ایسنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.
 
خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار