پلیس راه مازندران برای تسهیل در تردد خودرهای شخصی در محورهای کندوان , هراز و فیروزکوه محدودیت های ترافیکی را برای عصر چهارشنبه تا اواخر جمعه شب برای موتورسیکلت ها و خودروهای سنگین باری اعمال کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد : براساس این محدودیت ها تردد موتورسیکلت بجز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 27 آذرماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. 

سرهنگ محمدنژاد اظهارکرد: تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و کرج به سمت مرزن آباد نیز از ساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه ممنوع است.

به گفته وی همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت امروز چهارشنبه تا ساعت 23 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. 

رئیس پلیس مازندران محدودیت های ترافیکی آخر هفته برای محورهای هراز و فیروزکوه را نیز برای تمام خودروهای سنگین از ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه اعلام کرد که این محدودیت ها شامل تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نخواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

استان مازندران دارای ده هزار 480 کیلومتر راه اصلی و فرعی است و این استان از سه محور اصلی هراز، فیروزکوه و کندوان با پایتخت ارتباط دارد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار