معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای تمامی کمربندی‌های مازندران در سفر رئیس جمهوری بودجه در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل و دیگر مسئولان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: دولت روحانی وقتی قدرت اجرایی کشور را در دست گرفت، توانست تورم بالای 40 درصد را مهار کند و ثبات اقتصادی در کشور حاکم شد.

وی با بیان اینکه دولت 230 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داشت، افزود: اعتباری در حدود 400 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور نیاز است و دولت شرایط سختی را گذراند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهوری در زمان انتخابات وعده داد هم سانتریفیوژها بچرخد و هم اقتصاد مردم، بنابراین اکنون می‌بینیم به وعده‌های داده شده، یکی پس از دیگری عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری به مازندران نیازهای استان مطرح شده است، گفت:‌ برای تمامی کمربندی‌های مازندران در سفر رئیس جمهوری بودجه در نظر گرفته شد و درباره مشکل پسماند نیز برنامه‌های خوبی در دست اجرا‌ست.

یونسی درباره انتخابات خاطرنشان کرد: مازندران همیشه در انتخابات پیش رو بوده ‌و مردم مازندران در انتخابات 92 با بیش از 93 درصد، حماسه بزرگی را رقم زدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه برای انتخابات اسفند امسال آمادگی کامل در مازندران وجود دارد تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود، تاکید کرد:‌ از امکانات دولتی در هیچ شرایطی نباید برای کاندیدایی استفاده شود.

وی گفت: کارکنان و مدیران ادارات نیز در جلسات انتخاباتی که شائبه طرفداری و یا تخریب می‌دهند به هیچ وجه اجازه حضور را ندارند و نباید شرکت کنند و در صورت تمایل باید مرخصی گرفته و از وقت شخصی خودشان استفاده کنند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار