مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت اسلامی است و همدلی و همزبانی رمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل توطئه دشمنان می باشد.
کد خبر: ۱۵۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان در جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت و حماسه پرشکوه نهم دی اظهار داشت:نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بنیانگذار و معمار وحدت امت اسلامی است و امروز هم کلید واژه و رمز موفقیت امت اسلامی در برابر همه توطئه ها و فتنه انگیزی های نظام سلطه حفظ وحدت وهمدلی و همزبانی در میان امت اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: عمده دلایل به وجود آمدن مسائلی که امروز در جهان اسلام ایجاد شده است، از بین رفتن اتحاد، وحدت و یا کمرنگ شدن این مهم در میان آنان است و تنها راه حل برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی در قبال توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی است.


شکریان با اشاره به برنامه ها و دسیسه های نظام های استکباری برای خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمانان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و با سرنوشت مسلمانان در عرصه اجتماعی ـ سیاسی گره خورده است که پرداختن به گفتمان امت واحده اسلامی و الگو برداری از سیره و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) می تواند بسیار راهگشا باشد.


وی به اهمیت به برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های هفته وحدت اشاره و گفت: برگزاری جشن های ماه ربیع الاول به ویژه جشن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) خود بهترین فرصت برای ایجاد اتحاد، همدلی، برابری و برادری بین همه مذاهب اسلامی است.


شکریان بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای متحدترین کشور در منطقه و جهان اسلام است و می تواند بهترین الگو برای کشورهای اسلامی قرار گیرد.


وی در ادامه به حماسه پرشکوه نهم دی ماه سال 1388 توسط مردم بصیر ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در حادثه فتنه سال 1388بزرگترین آسیب را برخی خواص بی بصیرت به نظام وارد کرده اند که امروز هم متاسفانه با شعارهای تفرقه افکنانه مانند شورای رهبری و طرح نظارت بر رهبری بر ادامه آن فتنه سعی بر کوبیدن طبل تفرقه دارند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه تبعیت از ولایت را مهم ترین تمرین بصیرت افزایی در جامعه یاد کرد و گفت: شهید مطهری می فرماید علی (ع) شیعه با بصیرت می خواهد و امروز همه ما باید برای تثبیت جایگاه رهبری و ولایت فقیه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.


وی ضمن برشمردن اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری اظهارداشت: همواره همه انتخابات های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت خاصی بوده است و اهمیت انتخابات پیش رو هم با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان حائز اهمیت است و می تواند زمینه اقتدار بیشتر و مستحکم تر جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار