معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: مجتمع شن و ماسه به منظور کاهش آلودگی ناشی از معادن در مازندران احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، علی نبیان در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران در آمل با اشاره به اینکه از هفته آینده تشکیل ستادهای شهرستانی خدمات سفر در مازندران کلید می‌خورد، عنوان کرد: این ستادها فعال شده و گزارش مربوطه را به مسئولان استانی ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت معادن در محور هراز نیز بیان کرد:با تاکیدات استاندار مازندران و پیگیری معاون عمرانی این مشکل در حال رفع شدن است.

نبیان با بیان اینکه برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت معادن مجتمع‌های شن و ماسه در مازندران باید احداث شود، افزود: مجتمع‌هایی در غرب، شرق و مرکز مازندران احداث می‌شود تا این مشکلات کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، از مازندران به عنوان استانی که همواره کوشیده تا میزبان شایسته گردشگران باشد نام برد و افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران سال گذشته با همدلی و همراهی دستگاه‌های عضو توانست خدمت شایسته ای به گردشگران ارائه کند.

نبیان افزود: امسال هم با وجود برگزاری انتخابات مهم و مردمی با تمام توان سعی خواهیم کرد نوروز با نشاطی را در مازندران رقم بزنیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: پس از جشن باشکوه و مردمی در انتخابات باید جشن سال نو و سفرهای نوروزی را برای گردشگران داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن برگزار کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار