نماینده ولی فقیه در مازندران:
نماینده ولی‌فقیه در مازندران، نفوذ را مقدمه سلطه بر جامعه دانست و بر لزوم هوشیاری آحاد ملت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 30 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع مردم شهر چالوس با گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی بابیان اینکه چالوس از قدمت شیعی و سابقه ولایی زیادی برخوردار است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب استثنایی است که در هیچ جای جهان مشابهی برای آن وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی یک روز تاریخی و فراموش‌نشدنی است: خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب، ایران اسلامی فتنه‌های پیاپی را پشت سر گذاشت و آخرین آن‌هم فتنه سال ۸۸ بود، باوجوداین انقلاب اسلامی همچنان سرافراز باقی‌مانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه اگر رهبری بیدار نبود، کشور در اثر فتنه نابود می‌شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیش از ۷۰۰ بار کلمه بصیرت را در صحبت‌هایش به کاربردند و این نشانه آن است که اگرچه خود فتنه از بین رفته است، اما پرونده نفوذ همچنان باز است.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری نفوذ را مقدمه سلطه بر جامعه دانست و افزود: نفوذ یعنی تلاش برای حضور در بدنه دولت، مجلس، ارتش و مانند آن و پس‌ازآن است که سلطه اتفاق می‌افتاد، و آنگاه کشور برای دشمن به جزیره‌ای امن تبدیل می‌شود.

وی از تلاش عربستان برای تبدیل‌شدن به ژاندارم منطقه خبر داد و تأکید کرد: کشتار مردم بی‌گناه یمن و کمک به گروهک‌های تکفیری و نیز فروش بیش‌ازحد نفت در بازارهای جهانی در راستای همین تلاش است، اما امروز می‌بینیم که این هزینه‌ها کسری بودجه یک‌میلیاردی را برای سعودی‌ها به ارمغان آورده است.

طبرسی شخصیت مقام معظم رهبری را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: ایشان پس از امام راحل، کشور را از تمام فتنه‌ها و آسیب‌ها حفظ کرده و امروز باوجود اتفاقات کشورهای همسایه، ایران مانند ابراهیم در آتش، در ثبات زندگی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در پایان رمز ایستادگی در برابر دشمن را وحدت دانست و اذعان کرد: امروز در نعمت امنیت به سر می‌بریم و قدر آن را نمی‌دانیم، اما همیشه باید برای مبارزه با دشمن آماده‌باشیم و حضور حداکثری در انتخابات یکی از همین راه‌های مبارزه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار