استاندار مازندران:
استاندار مازندران از مهیا شدن سه هزار شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات قانونمند در اسفند ۹۴ مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 31 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات مازندران، نهم دی ماه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و تجلی دفاع جانانه ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه و قانونمداری توصیف کرد و اظهار داشت: هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، همیشه راهبرد برون رفت از مشکلات بوده و پشتیبانی از ولایت فقیه، ضامن بقا و دوام انقلاب اسلامی است و امروز همه وظیفه دارند برای تقویت وحدت و انسجام ملی تلاش کنند.

وی، تعامل همه جانبه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: تشخیص و انتخاب مردم مورد اعتقاد همه و رای هر شخص، حق الناس است و باید همه توان و امکانات در خدمت استیفای این حق به کار گرفته شود.

استاندار مازندران، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم را هدف مجریان و ناظران انتخابات بیان کرد و افزود: ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغات زودهنگام انتخاباتی فعالتر عمل کنند.

فلاح، با تاکید بر اینکه فرآیند تعیین صلاحیت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا حقی از هیچ کس ضایع نشود، گفت: در سایه تعامل مطلوب هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، وسعت نظر در روند تعیین صلاحیت‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی لازم و شناخت و تسلط کافی مجریان انتخابات بر قانون انتخابات، بستر یک انتخابات رقابتی و قانونمند فراهم می‌شود.

وی با اشاره به وجود بیش از سه هزار شعبه اخذ رای در مازندران، تاکید کرد: فرمانداران شعبه‌های اخذ رای را بازرسی و نسبت به رفع مشکلات احتمالی و تجهیز امکانات کامل این محل‌ها اقدام کنند.

استاندار، بر فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی رقابتی، رعایت عدالت و شفافیت در انتخابات  و پرهیز از هرگونه رفتار که ایجاد شائبه جانبداری از  کاندیدایی خاص را کند، تاکید کرد و عنوان داشت: مردم، چشم بیدار و ناظر بصیر انتخابات هستند و انتخابات، ضامن آبرو و اقتدار نظام است و  با توجه به شرایط تعبیه شده، یقین دارم که مردم مازندران چونان همیشه در این دوره از انتخابات، حماسه ای دیگر خلق می‌کنند.

رئیس شورای تامین استان، با اشاره به اینکه بررسی نحوه فعالیت شبکه‌های مجازی در دستور کار این شورا است، گفت: مستندسازی انتخابات در دستور کار فرمانداران باشد و در برگزاری انتخابات، اجازه سو استفاده از امکانات دولتی به احدی داده نشود.

فلاح با بیان اینکه همه طبقات مختلف جامعه برای ایفای رسالت خود در مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند، افزود: تخلف تبلیغاتی کاندیداها به صورت مستمر پیگیری و تسامح با تخلفات انتخاباتی بهیچ وجه پذیرفتنی نیست و پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار