در حالی که تعداد کاندیداهای حوزه مرکز استان در بررسی‎های نخستین و آمارهای اولیه 44 نفر اعلام شده بود این رقم بعدا به 45 نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۵۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 03 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران امروز از انصراف هفت داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داده و گفته هفت‌نفری که از داوطلبی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصرف شده‎اند، مربوط به سه حوزه‌ انتخابیه ساری و میاندورود، بابل، قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار و سوادکوه بوده‌اند.
بر اساس آخرین آمارها تاکنون شش داوطلب مرد و یک زن از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان انصراف داده‌اند و به‌این‌ترتیب شمار داوطلبان این دوره انتخابات به ۲۹۸ نفر رسیده است، هرچند با توجه به آرایش کاندیداها پیش‎بینی استعفاهای بیشتری تا روز انتخابات می‎شود.
نکته مهم دومین اینکه در حالی که تعداد کاندیداهای حوزه مرکز استان در بررسی‎های نخستین و آمارهای اولیه 44 نفر اعلام شده بود این رقم بعدا به 45 نفر افزایش یافت، که این مساله به دلیل نام‎نویسی کاردار سفارت ایران در ایتالیا به عنوان کاندیدای چهل و پنجم این حوزه از محل کار خود واقع در خارج از کشور بوده است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار