کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه در 9 فرمانداری مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۱۵۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 05 January 2016
 گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در گفت‌وگویی از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های اجرایی انتخابات استان براساس برنامه زمان‌بندی شده خبر داد و گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه در 9 فرمانداری مازندران به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران 305 نفر ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد 11 نفر انصراف و 45 نفر از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده به استناد ماده 51 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت چهار روز از چهارشنبه 16 دی ماه تا روز شنبه 19 دی ماه فرصت دارند مراتب اعتراض خود را به طور کتبی به هیئت نظارت استان تحویل دهند، تصریح کرد: فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه امروز 15 دی‌ماه به صورت محرمانه و با ذکر استناد قانونی مراتب رد صلاحیت را به داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد تایید هیئت اجرایی قرار نگرفته است اعلام می‌کند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار