زئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشهر
مدیرکمیته امداد شهرستان نوشهراز پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد نوشهر در سال94 خبرداد
کد خبر: ۱۶۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، بهرام كياكجوری با اشاره به اهداف كميته امداد در حمايت از اقشار كم درآمد و نيازمند جامعه اظهار كرد: پرداخت کمک معيشت به محرومان یعنی افرادی که به علت نداشتن توانايی اقتصادی لازم برای اداره زندگی با موضوع فقر درگير هستند، يکی از اقدامات اين نهاد در حمايت از نيازمندان است.

ویاز پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد نوشهر در سال94 خبرداد و افزود: تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان نوشهر 6 هزار و 297 نفر است.

بهرام کیاکجوری با اشاره به ارائه خدمات مختلف علاوه بر پرداخت مستمري ماهانه به مددجويان، خاطرنشان کرد: با ارائه خدماتی چون بیمه تامین اجتماعی، تسهيلات قرض الحسنه‌ كارگشايی، كمك هزينه های تحصيلی، درمانی، تأمين كمك هزينه‌ جهيزيه، احداث، تعمير و مقاوم سازی مسکن به دنبال توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش به عنوان یکی از اهداف مهم كميته‌ امداد هستیم.

وی تصريح كرد: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در زمان بیماری است، بنابراین کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه‌ها در رفع دغدغه آنها اقدام می‌کند.

كياكجوریبا بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد از بیمه سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند، گفت: همچنین در 9ماهه نخست امسال حق بیمه بیش از 535 مددجو تحت حمایت در این شهرستان به مبلغ4میلیارد و642میلیون ریال از سوی کمیته امداد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتي به سالمندان، پرداخت کمک‌ هزينه تغذيه به کودکان زير شش سال، معاينه مجريان طرح‌های اشتغال، پرداخت فرانشيز، تفاوت تعرفه، تهيه لوازم و تجهيزات پزشکی مورد نياز، اياب و ذهاب، لوازم و تجهيزات توان‌بخشی از ديگر خدماتی است که کميته امداد در حمايت از مددجويان در بخش بهداشت و درمان ارائه می دهد.

مدير کميته امداد شهرستان نوشهر تصریح کرد: تعداد 126 بیمار صعب العلاج و زمین‌گیر نوشهری تحت حمایت کمیته امداد هستند که مبلغ 603 میلیونریال جهت هزینه‌های درمانی و نگهداری به حساب این خانواده‌ها واريز شده است.

مديرکميته امداد شهرستان نوشهر از پرداخت 6 ميليارد و 131 ميليون ريال برای امور درمانی، بهداشتی و بيمه‌ای مددجويان تحت حمايت کمیته امداد شهرستان نوشهر خبر داد و بيان كرد:در همین راستا در 9 ماهه نخست امسال بیش از 886 میلیون ریال برای ارتقای سطح بهداشت و کمک هزینه درمان شامل فرانشیز، هزینه‌های دارو و بستری به خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

کیاکجوری در پایان ياد آور شد: تعداد 6 هزار و 297 نفر در قالب سه هزار و 494 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار