مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و تولید را سه عامل توسعه استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و در اختیار قرار دادن امکانات، شامل زمین، آب، برق، گاز و دیگر امکانات مورد نیاز زیرساخت‌های تولید سبب اشتغال در سطح جامعه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: کارآفرینی، تولید و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت در جهت توسعه صنایع کوچک و رشد و توسعه استان محسوب می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، علاوه بر رفع بیکاری، دغدغه صنعتگران و تولیدکنندگان نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان، تصریح کرد: با استفاده از نیروی انسانی مجرب، کارآفرینی، تولید و سرمایه‌گذاری مناسب شاهد جلوگیری از بروز حوادث اجتماعی و رفع بیکاری در استان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: مازندران با دارا بودن شرایط اقلیمی و وجود بنادر، دارای موقعیت ویژه و ممتاز است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت مناسب داشته باشند.

موسوی در پایان گفت: تقویت و حمایت از صنایع کوچک، از راهبردها و سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به تبع شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار