نماینده مردم بابل
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی فساد و بروکراسی اداری و عدم حمایت بانک ها را از جمله خود تحریمی های محدود کننده روندهای تولید در کشور خواند و گفت: اگرکارآفرین احساس امنیت کند با تمام قوا در مسیر اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا گام بر می دارد.
کد خبر: ۱۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حسین نیازآذری شورای در نشست مشترک مدیران دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی و تولیدی بابل گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی با تقویت تولید و توسعه صنعتی امکان می یابد.

عضو فراکسیون تولید مجلس شورای اسلامیادامه داد: بیکاری بزرگترین چالش فراروی کشور است که خود پیامدها و ناهنجاری‌های نگران‌کننده‌ای را متوجه خانواده‌ها کرده است و توسعه صنعت می تواند بیکاری را مهار و منجر به رونق اقتصادی شود.

نیازآذری افزود: نقش یک بنگاه تولیدی صرفا اقتصادی نیست بلکه یک نهاد تولیدی و اقتصادی بر سایر شئون اجتماعی جامعه نیز تاثیر مثبت می گذارد و حتی رونق اقتصادی شادابی، نشاط و بالندگی جامعه را به دنبال دارد.

نماینده بابل با اشاره کارکردهای توسعه صنعتی گفت: در عصر فنآوری‌های نوین و "صنایع هایتک" می توانصنعت سازگار با محیط زیست را در مازندران گسترش داد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ابراز تاسف و انتقاد از مانع‌تراشی‌های کاذب و سلیقه‌ای در مسیر تولید و کارآفرینان خاطرنشان کرد: دولت و در کنار مهار تورم به خروج از رکود هم فکر کند و از سیاست های انقباظی فاصله گیرد.

دبیر اسبق مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ایران پس از تحریم، ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن تحریم ها دیگر بهانه ای برای کمک به صنعتگران وجود ندارد.

نیازآذری تاکیدکرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با همکاری بانک ها و تشکل‌های صنفی پس از رفع اثر شدن تحریم‌های بین المللی باید به دنبال برداشتن خودتحریمی‌های داخلی باشند که وبال گردن تولید و اقتصادشده است.

وی فساد و بروکراسی اداری و عدم حمایت بانک ها را از جمله خود تحریمی های محدود کننده روندهای تولید خواند و گفت: اگرکارآفرین احساس امنیت کند با تمام قوا در مسیر اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا گام بر می دارد.

نماینده بابل با انتقاد از عدم اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران از جمله بخش صنعت تصریح کرد: هنوز وعده‌های دولت در حمایت از کارآفرینان روی کاغذ مانده و درپیج وخم جلسات استانداری متوقف است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار