وقتی حاشیه پررنگ تر از متن باشد
ورزشکاران کاراته کا ساری در حالی مسابقه جام فجر را برگزار کردند که سالن برگزار مسابقه بسیار سرد بود و همین موضوع نگرانیها را برای خانواده ها به وجود آورد
کد خبر: ۱۷۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 31 January 2016
به گزارش تابناک مازندران،مسابقات قهرمانی کاراته جام دهه فجر در شهرستان ساری، در سالن سرد نشان داد که متولیان ورزش چندان در عمل به فکر تامین دغدغه جوانان و نوجوان و ورزش دوستان نیستند.

مسابقات کاراته جام دهه فجر در حالی امروز در یکی از سالنهای ورزشی ساری برگزار شد که ورزشکاران و تماشاگران و حتی عوامل برگزاری مسابقه در سالن سرد برای پیگری مسابقه دچار مشکل جدی بودند.

با توجه به سرما هوای امروز که بعد از باران چند روزه در ساری حاکم است، عدم وجود وسایل سرمایشی مناسب مشکل جدی برای ورزشکاران و برگزار کنندگان مسابقه کاراته قهرمانی جام فجر ایجاد کرد.

ورزشکاران کاراته کا ساروی امروز در حالی پا به سالن محله آذربایجانی های ساری گذاشتند که سرما آزار دهنده ای در سالن برگزاری مسابقه حاکم بود و گرمای مسابقه نتوانست تب سرما را کم کند و تا پایان مسابقه جوانان، نوجوانان و خردسالان از سرما لرزیدند.

ظاهرا سالن برگزاری مسابقه فاقد امکانات گرمایشی است و مسئولان و متولیان برگزاری نیز در جریان این موضوع بودند، با وجود اطلاع از وضعیت سرد سالن تدارکی برای گرم کردن سالن در نظر گرفته نشد و همین موضوع باعث نارضایتی برای شرکت کنندگان فراهم کرد.

تاخیر در برگزاری مسابقه با وجود سرد بودن سالن عدم حضور آمبولانس در زمانی که بیش از ۱۵۰ ورزشکار برای برگزاری مسابقه دعوت شدند و نیز عدم تدارک مناسب برای توزیع مدال از نقاط ضعف این دوره از رقابت ها بود.

شاید برای مسئولان و دست اندرکاران که حضور در مسابقات برجسته ملی و کشور را تجربه کردند این موضوعات چندان اهمتی نداشته باشد ولی برای نوجوانان و جوانان که قرار است با حضور در این مسابقات تجربه کسب و کنند و از طرفی دلگرم به حمایت ها مسئولان شوند برگزار کردن برنامه فاقد تدارک مناسب نه تنها سودمند نیست بلکه باعث دلزدگی برای جوانان و نوجوانان به وجود می آورد.

گرم کردن سالن مسابقه و تدارک برنامه مناسب توزیع مدال درخواست چندان بسیار سنگینی برای ورزشکارانی که خودشان هزینه حضور در مسابقات را پرداخت کردند توقع زیادی نیست.

تدارک برنامه ریزی برای توزیع مدال مناسب بماند حداقل اینکه سالن مسابقه از لحاظ گرمایشی و سرمایشی باید مناسب باشد که افراد پس از حضور در سالن مسابقه بیمار نشوند و به قول یکی از خانواده فرزند ما پس از حضور در سالن باید راهی بیمارستان شود.
بلاغ
کد مطلب: 168259

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار