پلیس راه مازندران برای کاهش ترافیک درمحورهای هراز,کندوان و فیروزکوه درتعطیلات آخر هفته محدودیت های ترافیکی را برای خودروهای سنگین و موتورسیکلت سواران از ظهرامروز تا ساعت 24 جمعه 16 بهمن برقرار کرد.
کد خبر: ۱۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 03 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی مازندران ، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 14 بهمن ماه تا ساعت 24 روز جمعه 16 بهمن ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.


پلیس راه در ایجاد محدودیت برای موتورسیکلت سواران در محورهای اصلی مازندران، موتورسیکلت های انتظامی و امدادی را برای انجام ماموریت های ضروری از این محدودیت خارج کرد.


پلیس راه مازندران همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور ' کرج – چالوس' را برای ساعت 12امروز تا ساعت 24 جمعه شب و تردد انواع وسایل نقلیه را ازساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه 16 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع کرد.


در این گزارش تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17.30 دقیقه تا 23 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزدین) به سمت کرج در استان البرز نیز یک طرفه است.


پلیس راه مازندران در برقراری محدودیت های ترافیکی آخر هفته تردد کلیه تریلی ها و کامیون ها از محور های هراز و فیروزکوه را به جزوسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی را از ساعت 8 صبح امروز 14 بهمن ماه تا ساعت 24 جمعه شب 16 بهمن ماه ممنوع اعلان کرد.


پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی این استان از تمام رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند خواست تا خودروهای خودر ا به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند و برای دریافت اطلاعات راهها می توانند با شماره 141 و 2182934 مرکز مدیریت راهها و کنترل ترافیک پلیس راه مازندران تماس بگیرند.


استان مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی وروستایی دارد که سه هزار 700 کیلومتر از این محورها راههای اصلی است که دارای 600 کیلومتر گردنه برفگیراست.


طبق گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران در سال جاری 290 میلیون خودرو در محورهای اصلی و فرعی این استان تردد داشتند که 10 درصد از این خودروها، وسایل نقلیه سنگین( کامیون و تریلی ) بودند

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار