زمان بازگشت بهداد سلیمی به اردوها مشخص اما نام وی به عنوان وزنه‎بردار تحت نظر کمیته ضددوپینگ فدراسیون جهانی وزنه‎برداری اعلام شد.
کد خبر: ۱۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 13 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری امروز با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت بهداد سلیمی وزنه‎بردار فوق سنگین مازندرانی تیم ملی کشور و رکورددار جهان گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده تمرینات بدنسازی وی نیز از هفته آینده آغاز می‌شود و سلیمی از ابتدای سال 95 می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند.
هرچند با این خبر کوتاه از داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری، زمان بازگشت بهداد سلیمی به اردوها مشخص و امیدها برای حضور مجدد وی در میدان‎های جهانی پررنگ شد اما این در حالی است که کمیته ضددوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری نام  بهداد سلیمی را به عنوان وزنه بردار تحت نظر اعلام کرده است.
بهداد سلیمی به همراه مهرشاد محمودی، سید مصطفی خلیلی، مهدی فروتن و رامین ولی پور که در مسابقات قهرمانی آسیا 2014 تست دوپینگشان مثبت اعلام شده و محرومیتشان در ماه آوریل 2016 نیز به پایان می‎رسد همچنین کیانوش رستمی، بهادر مولایی، سهراب مرادی، کیا قدمی و علی هاشمی وزنه برداران ایرانی هستند که نامشان در این فهرست قرار دارد و هر لحظه باید آماده شرکت در تست دوپینگ باشند.
کمیته ضددوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری در این لیست نام 294 وزنه‎بردار را اعلام کرد که برای سال 2016 تحت نظر هستند و از آنها تست دوپینگ گرفته می شود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار