هنوز خبر موثقی از صحت تائیدصلاحیت وی منتشر نشده است اما این کاندیدا در روزهای گذشته در جمع طرفداران خود از احتمال تائید صلاحیت خود خبر داده بود.
کد خبر: ۱۸۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 15 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، شنیده شده یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران که مواضع اصولگرایانه متعددی از وی در گذشته منتشر شده، در روزهای گذشته طی یک سخنرانی در غرب مازندران تلویحا به یکی دیگر از کاندیداهای خبرگان حمله لفظی کرد.
وی در این سخنان با انتقاد از یکی از کاندیداهای غیرمازندرانی مجلس خبرگان رهبری گفته کاندیدایی که ویلای یک میلیاردی در مازندران دارد در مجلس خبرگان جایی ندارد!
هرچند وی اشاره به نام خاصی نکرده است اما شاید ناخودآگاه ذهن به سمت وسوی یکی از افراد مشهور سوق پیدا می‎کند.
خبر دیگر اینکه امروز شایع شده یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در دو مرحله قبلی ردصلاحیت شده بود مجوز ورود مجدد به عرصه انتخابات را دریافت کرده است.
شنیده شده بعدازظهر در ستاد انتخاباتی وی در مرکز استان شیرینی و شکلات توزیع شده است.
هنوز خبر موثقی از صحت وسقم تائیدصلاحیت وی منتشر نشده است اما کاندیدای مورد نظر در روزهای گذشته نیز در سخنانی در جمع طرفداران خود از احتمال تائید صلاحیت خود خبر داده بود.
 ایندر حالیست که امروز دبیر ستاد انتخابات مازندران از تغییر نیافتن نتیجه بررسی صلاحیت توسط شورای نگهبان از روز 17 بهمن تا این لحظه خبر داده بود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار