کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخاباتی بابلسر و فریدونکنار
کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی بابلسر و فریدونکنار گفت: بنده جزو لیست اصولگرایان هستم و در این مسئله بحثی وجود ندارد اما اگر دوستانی بخواهند حمایت کنند آن مسئله به خود آنها مربوط می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 19 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: در جهت اینکه بتوانیم در مسیر رشد، توسعه و تعالی کشور قرار گیریم پایدار به اصول حزبی خود هستیم.

وی با بیان اینکه اصل حرکت در مسیر ما اصول اصولگرایی است و با این راه می‌توانیم کشور را به توسعه برسانیم، افزود: جلسه شورای اصولگرایان بسیار عالی بود و صمیمیت و محبت بین اعضا مشاهده شد و همه ما در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی بابلسر و فریدونکنار بیان کرد: نگاه ما حفظ اتحاد و همدلی اعضا است و به‌دنبال این هستیم استان مازندران را به یک وحدت رویه سوق دهیم و در کنار هم و باهم باشیم و مسیر را هموار کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین مسئله مطرح کشور است و همه ما به‌دنبال ریشه‌کن کردن و ارائه راهکار مناسب برای آن در استان و کشور هستیم، اضافه کرد: استان مازندران استعداد بالایی در حوزه کشاورزی دارد و باید به کشاورزان توجه و امنیت شغلی آنها تقویت شود.

وی دریا را یکی دیگر از نعمت‌های مهم استان مازندران دانست و گفت: دریا قابلیت بالایی برای ایجاد اشتغال دارد و باید از آن به درستی بهره‌برداری کرد.

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ سابق ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﮐﻞ ﺳﭙﺎﻩ ﺩﺭ ﻣﻮﺯﻩ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ با بیان اینکه باید تعاونی‌هایی برای پرورش ماهیان در قفس ایجاد شود تا از نعمت دریا بهره‌برداری کنیم، ادامه داد: پرورش ماهیان در قفس می‌تواند به رونق اقتصاد کشور و استان کمک کند.

نانواکناری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما غیر از لیست اصولگرایان در لیست حامیان دولت هم قرار گرفته‌اید یا خیر، گفت: بنده جزو لیست اصولگرایان هستیم و در این مسئله بحثی وجود ندارد اما اگر دوستانی بخواهند حمایت کنند آن مسئله به خود آنها مربوط می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار