استاندار
استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که مجریان با بی طرفی کامل انتخابات هفتم اسفند امسال را برگزار می کنند، گفت : همه سلایق و دیدگاههای سیاسی در عرصه مدیریت استان مشارکت دارند.
کد خبر: ۱۸۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 22 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،ربیع فلاح در جلسه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان بابلسر و فریدونکنار بر ضرورت وحدت و انسجام بین آحاد مردم تاکید کرد ، افزود : بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استان فراهم شده است.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مازندران نماینده عالی دولت در این استان انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی و جمهورییت نظام خواند و ادامه داد: مازندران با برنامه ریزی مناسب و با امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات با شکوه آماده است.


استاندار مازندران خاطر نشان کرد: همه مجریان باید نگاه عادلانه به داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری داشته باشند و تا همه آنان از فرصت عادلانه برخوردار شوند.


فلاح قانونمندی ، شفافیت و حضور گرم مردم را رویکرد جدی دولت در انتخابات هفتم اسفند دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم ، باشکوه و قانونمند برگزار کنیم.


استاندار مازندران تاکید کرد : پرهیز از افراطی گری ، جناح بازی و تک روی از سیاست های جدی مجریان انتخابات است.


وی گفت: رویکرد به کار گیری همه سلایق در عرصه مدیریت سبب مشارکت مردم و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نیز می شود.


فلاح پایه و اساس حرکت جامعه را مردم دانست و افزود: مردم مازندران همیشه در مشارکت عرصه سیاسی پیشگام بودند و درهفت اسفند امسال نیز حماسه با شکوهی از حضور را در چای صندوق رای خلق می کنند.


وی از تبلیغات با نظم و قانونی داوطلبان نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری در مازندران قدر دانی کرد و گفت: مردم حامیان و صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و چشم دنیا از حضور با شکوه مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند متعجب می شود.


علی اسد فرماندار بابلسر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه 236شعبه اخذ رای در این حوزه وجود دارد، گفت: چهار هزار نفر انتخابات این حوزه را برگزار می کنند.


مازندران 12کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد .


براساس اعلام ستاد انتخابات مازندران با انصراف 31 نامزد هم اکنون 154نامزد مجلس شورای اسلامی و هفت نامزد خبرگان رهبری در مازندران با هم رقابت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار