فروش منزل 300 میلیونی یک نامزد انتخاباتی و طرفداری دو مدیر دولتی از کاندیداهای انتخابات، از نکات قابل توجه دهمین دوره انتخابات مجلس است.
کد خبر: ۱۸۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 26 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، در کوران انتخابات مازندران با وجود قانون ممنوعیت طرفداری دولتمردان از کاندیداها، اما نکته جالب اعلام حمایت رسمی دو مسئول دولتی از دو کاندیدای مجلس است.

لطفالله آجدانی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران که در سال 1392 در ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عنوان رئیس ستاد آمل فعالیت داشت با وجود فعالیت فعلی در بدنه وزارت کشور و استانداری مازندران، از یکی ازکاندیداهای حوزه انتخابیه آمل حمایت کرد.

پیش از آن داوود کشاورزیان رئیس سازمان حمل ونقل و راهداری و معاون وزیر راه که سابقه استانداری مازندران در دوران اصلاحلات را دارد نیز با حضور در یکی از ستادهای انتخاباتی در مرکز مازندران از یک کاندیدا حمایت کرد.

این رویه در حالی پیگیری می‌شود که رئیس جمهور و مسئولان استانی همواره بر بی‌طرفی مسئولان دولتی در انتخابات تاکید کردهاند.

نکته جالب دیگر اقدام یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه مازندران در فروش منزل مسکونی خود برای تامین هزینه های گزاف تبلیغات است.

شنیده شده وی با فروش منزل خود به قیمت 310میلیون تومان فعلا 3 ماه برای باقی ماندن در این مکان فرصت گرفته است تا بعد از آن بتواند منزلی برای خود تهیه کند.

حال اینکه نمایندگی مجلس چه درآمد یا مزایایی دارد که کاندیداها اقدام به هزینه‎های میلیاردی برای حضور در مجلس می‎کنند جای سوال دارد.

سپاه کربلا مازندران نیز در اطلاعیه ای هرگونه ورود به انتخابات را مردود دانست و در این اطلاعیه آورد: انتخابات که هنگامه خلق حماسه حضور و تجدید میثاق عمومی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است، زمان بروز بی‌تقوایی از سوی آنانی است که اخلاق و انصاف را به مسلخ اغراض کوته‌بینانه جناحی خود برده و به سپاه پاسداران، این میراث گرانقدر انقلاب اسلامی نسبت‌های ناروایی می‌دهند که هیچ گاه به باور مردم متدین‌مان نمی‌نشیند.

بدین‌وسیله روابط عمومی سپاه کربلا مازندران شایعات مخرب این روزها که به نقل از این نهاد انقلابی در شبکههای اجتماعی توسط جریان آلوده، جعل شده و توزیع می‌شود را شدیداً تکذیب و تقبیح می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
قانون کیلویی چند؟؟؟؟ طرف میگه فوقش جریمه ام کنن!!! چه کاری می کنن مسولین؟؟؟ مهم رای اوردن طرف هست دیگه .رای بیاره تمام پولهای خرج شده + n بتوان n بر می گرده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار