رقیب شکست خورده من در مجلس نهم با حضور در شعبه‌های اخذ رای کاندیدای مورد نظر خود را سفارش می‌کرد/ خرید و فروش رای و فشارهای بیرون از صندوق اخذ رای اثر گذاشت.
کد خبر: ۱۸۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸ 28 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، ستاد انتخابات مازندران با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد علی اسماعيلی  را به عنوان نفر نخست و پیروز انتخابات معرفی کرد اما نماینده فعلی مردم این حوزه نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض کرده است.
عبدالوحید فیاضی با اعتراض به روند انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعتراض گفت: تاکنون آمار قطعی به ما اعلام نشد و روند انتخابات و رای‌آوری در ابهام است. تا الآن تمام آمار انتخابات به‌صورت غیررسمی اعلام شده است، روند انتخابات به چیدمان سیاسی هیئت اجرایی برمی‌گردد که از ابتدا موافق افراد خاصی بودند.عدالت در روند انتخابات اجرا نشد، در روز انتخابات خرید و فروش رای به‌طور آشکار و علنی صورت گرفت. تهدید و درگیری‌ها در بیرون از شعب اخذ رای یکی از چالش‌های حین انتخابات بود و مداخله غیرمجاز برخی مسئولان و در اختیار قرار دادن امکانات دولتی از مسائل قابل توجه در اجرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیئت اجرایی انتخابات در شعبه‌های صندوق‌ اخذ رای فضایی را برای نامزد خاصی بازکردند تا به هدف و نتیجه مورد نظر خود برسند، رقیب شکست خورده من در مجلس نهم  ضمن بازدید و حضور در شعبه‌های اخذ رای کاندیدای مورد نظر خود را به رای‌دهندگان سفارش می‌کرد. آنچه بیش از همه قابل اعتراض است خرید و فروش رای و راه‌اندازی درگیری و فشارهای بیرون از صندوق اخذ رای بوده که مردم از این روند معترض هستند و من روز گذشته اعتراض خود را از روند اجرای انتخابات به صورت مکتوب به فرمانداری ارسال کردم، 6:30 دقیقه صبح امروز فرمانداری به دو مرحله‌ای شدن انتخابات نمایندگی مجلس واقف بود و الان به‌طور غیررسمی اعلام کردند یک مرحله‌ای شده است و این دوگانگی شبه ایجاد کرده است. نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نتایج انتخابات اعتراض دارند. در هیچ دوره از انتخابات دستگاه‌های اجرایی در انتخابات اثرگذار نبودند، در حال حاضر از روال قانونی پیگیر شکایت خود هستیم، مردم منتظر نتیجه درست و نهایی از انتخابات هستند. دولت باید امانت‌دار باشد کسی این روش انتخابات را نمی‌پذیرد.
به گزارش تابناک مازندران، بر اساس نتیجه اعلام شده از شمارش آرای انتخاباتی حوزه نور و محموآباد، علی اسماعيلی با اخذ تعداد 36هزار و 891 رای به عنوان نفر اول در اين حوزه انتخابیه و عبدالوحيد فياضی با اخذ تعداد  31هزار و 843 رای نفر دوم شد.
نتیجه شمارش آرا در 6 حوزه انتخابیه مازندران تا آخرین ساعات دیروز شنبه 8 اسفند اعلام شده است اما هنوز خبری از نتیجه 3 حوزه انتخابیه ساری، قائمشهر و بابل نیست.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن خیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
صددرصد خلاف صورت کرفته ولی ازطرف خودشان چون به چشم دیدم وحضرم درمراجع قضایی شهادت دهم 0912324-----
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار