کد خبر: ۱۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 05 April 2015
گردشگری دریایی مسافران نوروزی درمازندران امسال افزایش داشت .
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری صداو سیما با بیان اینکه بیش از شش هزار مسافر و گردشگر نوروزی از بخش های مختلف بنادر نوشهر و فریدونکنار در ایام نوروز امسال بازدید کردند افزود : این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش داشت.
منوچهر تاتینا تصریح کرد: با اطلاع رسانی مناسب درخصوص امکان بازدید شهروندان و مسافران نوروزی از بنادر تابعه اداره کل به منظور آشنایی با صنعت دریانوردی مسافران از دوم تا دوازدهم فروردین ضمن بازدید از موزه دریایی، اسکله ها و تجهیزات دریایی و بندری، از نزدیک در جریان روند تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار قرار گرفتند.
علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد هم از میزبانی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بعنوان تنها بندر متصل به خط ریلی کشور درایام نوروز خبر دادو گفت: 9 هزارو 10 گردشگر دریایی در بازه زمانی 25 اسفند 93 تا 14 فروردین 94 از این بندر بازدید کردند که این تعداد از سه هزارو 835 گردشگر پارسال، حدود سه برابر بیشتر است.
ازچهار بندرفعال نوشهر،فریدونکنار ،امیر آباد و نکا در مازندران سه بندرپایگاه اقتصادی عمومی و بندر نکا بعنوان پایانه نفتی است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار