رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد گفت: واحدهای فرهنگی به جهت زود بازده و کم هزینه بودن در راه‌اندازی می تواند نقش کلیدی در افزایش اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری در جامعه ایفا کند.
کد خبر: ۱۹۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 06 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد رحیمی‌پور اظهار کرد: تمدن که حاصل فرهنگ و هنر بشری است در قالب‌های هنری در دوران مختلف بروز می یابد و در ساخت تمدن همواره نهاد‌های فرهنگی نقش بی‌بدیلی را ایفا می کنند که نقشی پر هزینه و زمان‌بر است و کم‌تر دیده می شود. 

وی افزود: مکان جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد واقع در جنب مصلی المهدی(عج) عباس‌آباد با مساحت 350 متر مربع متشکل از چند اتاق اداری، یک سالن کنفرانس و دو سالن اجتماعات همراه با نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور مسئولان و مردم فهیم شهرستان افتتاح شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد تصریح کرد: شهرستان عباس‌آباد از پتانسیل‌های بالای هنری برخوردار است و برای به فعلیت رساندن آن باید به این ظرفیت‌ها توجه شود. 

رحیمی‌پور خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد؛ فعال کردن موسسات فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آموزشگاه‌های آزاد هنری، چاپخانه‌ها، مطبوعات، شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، مراکز عرضه مستقیم محصولات فرهنگی و انجمن‌های ادبی هنری است و نیاز به توجه بیشتر در بخش‌های تسهیلات بنگاه‌های زود بازده، کمک به معیشت خبرنگاران، کمک به وضعیت بیمه هنرمندان و ایجاد مرکز فرهنگی هنری در شهرستان است. 

وی گفت: ما معتقدیم واحدهای فرهنگی به جهت زود بازده و کم هزینه بودن در راه‌اندازی می تواند نقش کلیدی در افزایش اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری در جامعه ایفا کند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را از باب جایگاه فرهنگ در اقتصاد محقق سازد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد بیان کرد: امیدواریم مسئولان در حوزه‌های خود ما را یاری کنند و با فعالیت جدی اصحاب فرهنگ و هنر بتوانیم خدمات شایسته‌ای در این شهرستان فرهنگی و توریستی ارائه دهیم.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار