امام جمعه تنکابن
امام‌جمعه تنکابن با انتقاد از واردات مرکبات خارجی آن را عذاب‌آور و به ضرر تولید داخلی دانست.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 11 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه تنکابن با انتقاد از واردات برنج و مرکبات اظهار داشت: واردات مرکبات و برنج خارجی برایمان عذاب‌آور است و خرید این محصولات ضربه سنگینی به تولیدات داخلی و کشاورزان کشور وارد می‌کند.

امام‌جمعه تنکابن با اشاره به پیام تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: درخرید اجناس مواظب باشید و تولیدات خارجی را تحریم کنیم، به‌خصوص محصولات چینی را نخریم که ضربه سنگینی به تولیدات داخلی وارد کرده و منجر به تعطیلی تولیدی‌های داخلی شده است.

حجت‌الاسلام پور اکبر با اشاره به کانون‌های فعال این شهرستان بیان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بسیج ستاد فرهنگی نوروزی تشکیل دهند تا درایام نوروز مسافران و گردشگران بدانند این سرزمین پرچمدار علوی است.

وی با اشاره به فرارسیدن سال جدید گفت: فرهنگ نوروز یک فرهنگ الهی است و سفر نیز از آداب اسلامی به شمار می‌رود و باید مکانهای پذیرایی درب نمازخانه‌ها را برای برپایی نماز باز نگه‌دارند.

امام‌جمعه تنکابن با اشاره به خطر نفوذ دشمن وعدم اعتمادسازی در پسا برجام از سوی کشورهای مذاکره‌کننده اشاره کرد: هنوز در خصوص واردات و همکاری بانک‌های خارجی هیچ‌گونه اعتمادسازی نکردند.

حجت‌الاسلام پور اکبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان بیان کرد: در انتخابات هفتم اسفند افرادیکه رأی نیاوردند به‌صورت محترمانه پذیرفتند اما بعضی افراد پس از انتخابات ۸۸ در جلسه تنفیذ شرکت نکردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار