نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری
نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری گفت: انسجام ملت ایران در سایه بهره گیری از رهنمودهای امامت و ولایت است واین اصل وپیوند ناگسستنی خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 14 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام علی معلمی،در یادواره شهدای سادات و هشت شهید سال 94 شهرستان آمل که در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک بسیجیان آمل برگزار شد، افزود: اگر دیگر کشورهای اسلامی منطقه همانند جمهوری اسلامی ایران در سایه امامت و ولایت واحدی بودند، در شرایط کنونی این گونه پراکندگی وجود نداشت و کشورهای غربی از این کشورها به عنوان حیات خلوت خود انتخاب نمی کردند.


وی اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا تاکید به همگان برای تبعیت از راهبرد ولایت فقیه، تشخیص حق و ماندن در راه حق است.


نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در شرایط کنونی یادوآوری یاد وخاطره شهدا به قول بزرگان ما کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: ما خادمان مردم ایران اسلامی و سربازان ولایت وظیفه داریم یاد وخاطره ایثارگریهای شهدای را در جامعه زنده نگه داریم.


حجت الاسلام معلمی با تاکید بر حفظ ارزش های والای شهدا افزود: اگراز یاد شهدا غافل شویم در ادامه مسیر حرکت انقلاب با چالش مواجه می شویم؛ بنابراین همه وظیفه دارند در حفظ ارزش های شهدا بکوشند.


وی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه خشنودی رهبری معظم انقلاب اسلامی را فراهم کرد، گفت: امیدواریم نتیجه انتخابات در مسیر تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی، رهنمودهای ولایت فقیه و سیره شهدای گرانقدر انقلاب باشد. 


حجت الاسلام معلمی گفت: مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات زمینه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب را فراهم کردند و اکنون وظیفه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی وشورای نگهبان است که با عمل گرایی به وعده هایی انتخاباتی برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.


شهرستان حدود 400هزار نفری آمل هزار و42شهید برای پیروزی انقلاب ، جنگ تحمیلی وسالهای پس از آن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار