تیم‎های نساجی قائم‎شهر و خونه به‎خونه بابل نمایندگان استان امروز به دیدار رقبای خود رفتند که یک شکست و یک پیروزی حاصل تلاش دوتیم مازندرانی بود.
کد خبر: ۱۹۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 14 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال خونه به خونه بابل یکی از نمایندگان مازندران و بخت اول صعود به لیگ برتر فوتبال با یک بازی ضعیف سه امتیاز میزبانی را تقدیم به میهمان یزدی خود کرد.

در چهارچوب هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور تیمهای نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل نمایندگان استان در این رقابت‎ها به دیدار رقبای خود رفتند که یک شکست و یک پیروزی حاصل تلاش دوتیم مازندرانی بود.

بازیکنان باشگاه نساجی قائمشهر امروز در استادیوم شهید وطنی این شهر میزبان ایرانجوان بوشهر بودند که در پایان موفق شدند میهمان خود را با سه گل محمد قاسمی‎نژاد و یک گل از هانی اسماعیلی در مجموع با نتیجه پرگل 4 بر 1 شکست بدرقه کنند تا با این برد شیرین 42 امتیازی شده و با یک پله صعود در دره هشتم جدول بیاستند.

در دیگر بازی امروز تیم خونه به خونه نماینده پرامید مازندران برای راه یابی به لیگ برتر در سال آینده موفق به عبور از سد میزبان قعرنشین خود نشد و با یک گل شکست را پذیرا شد.

این تیم پس از چند هفته موفق در روزهای گذشته به دلایل مختلف اسیر حواشی عدیده شد تا در دو بازی اخیز خود 4 امتیاز حساس برای رسیدن به صدرنشینی را از دست بدهد. خونه به خونه با وجود این شکست در برابر نماینده یزد هنوزهم با 51 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان ابراهيم پور بابل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
خونه به خونه روزای خيلی سختي رو پيش رو داره
اميدوارم بتونه صعود کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار