کد خبر: ۱۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 07 April 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تمدید دستورالعمل مشوق‌ها به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،سیدمصطفی موسوی گفت:براساس دستورالعمل حمایت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران جدید می‌توانند از مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه، تا پایان سال 94 بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: تمدید این دستورالعمل در راستای سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف تأمین رشد و بهبود شاخص‌های اقتصادی و در راستای دستیابی به اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور، برای استقرار سرمایه‌گذاران در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا 94/12/28 تمدید شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مشوق‌های این دستورالعمل ابلاغی افزود: اعمال 10 درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین اعیانی و تأسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق غیربرخوردار، اعمال پنج درصد تخفیف حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین اعیانی و تأسیسات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق برخوردار و افزایش زمان بازپرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی از 30 به 36 ماه، از جمله مشوق‌های این دستورالعمل است.

موسوی ادامه داد: اعطای یک‌سال تنفس اقساط برای مناطق غیربرخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار، پس از عقد قرارداد، مطابق جدول میزان و نحوه دریافت حق بهره‌برداری مصوب سال 94، اعمال می‌شود.

وی در پایان گفت: با اعطای مشوق‌های جدید شاهد رشد سرمایه‌گذاری، افزایش تولید و ایجاد اشتغال در مازندران خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار