کد خبر: ۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 07 April 2015
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران از حضور هیئت رسانه ای جمهوری آذربایجان از ۲۱ فروردین در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، احمد مظفری اظهار داشت: خبرنگار و فیلمبردار شبکه تلویزیونی آپاتی وی، خبرنگار و فیلمبردار شبکه تلویویزنی اجتماعی، خبرنگار شبکه تلویزیونی آتی وی، خبرنگار روزنامه ینی مساوات، خبرنگار خبرگزاری نووستی آذربایجان، خبرنگار خبرگزاری ترند و خبرنگار خبرگزاری رپورت از 21 تا 25 فروردین 94 به مدت 5 روز از بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، فرهنگی و تاریخی مازندران بازدید و گزارش خبری و تصویری تهیه می‌کنند.

مظفری، بازدید از تله کابین رامسر،  بازدید از موزه تماشاگه خزر، بازدید از کارخانه کنسانتره آب میوه کوثر یا نوش ، بازدید از چشمه کیله تنکابن را از جمله برنامه‌های نخستین  روز حضور این تیم رسانه ای در مازندران اعلام کرد.

وی افزود: بازدید از شرکت سها جیسا، بازدید ازشرکت گل میوه مازند نوشهر، بازدید از پرورش گاو شیری گودشا، بازدید از مراکز خرید بابلسر را برنامه‌های دومین روز و نشست  با مدیر کل صدا و سیما و اصحاب رسانه، بازدید از لوله و پروفیل و کیسه کشاورز جویبار در شهرک صنعتی جویبار و بازدید از مسجد تاریخی فرح آباد را از برنامه‌های روز سوم این هیئت است.

مظفری تصریح کرد: این هئیت در چهارمین روز حضورشان در مازندران ضمن نشست با اعضا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان از سد شهید رجایی ساری، منطقه حفاظت شده حیات وحش دشت ناز ساری، پرورش ماهیان خاویاری اسلامی در جویبار بازدید خواهند کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران، ملاقات با استاندار مازندران، بازدید از کارخانه سیمان نکا، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و بازدید از مجموعه تاریخی عباس آباد بهشهر را از برنامه‌های آخرین روز حضور این هیئت رسانه ای در مازندران اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار