خونه به‎خونه بابل در نخستین تجربه مربی‎گری حمید درخشان در این تیم، به تساوی مقابل نماینده اراک دست یافت تا همچنان منتظر رسیدن به صدر جدول باشد.
کد خبر: ۲۰۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 28 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، باشگاه فوتبال خونه به خونه بابل عصر امروز در هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی که بزرگان ورزشی کشور و استاندار بابلی مازندران نیز در ورزشگاه حضور داشتند موفق به کسب پیروزی در مقابل میهمان اراکی خود نشد.
خونه‌به‌خونه مازندران بخت دوم صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در شرایطی 2 امتیاز ارزشمند این بازی را در مقابل آلومنیوم اراک از دست داد که این نخستین بازی به مربی‎گری حمید درخشان در این تیم محسوب میشد.
در این بازی اگرچه شاگردان درخشان چند موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند اما در پایان 90 دقیقه دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا نماینده اول مازندران همچنان با 52 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بایستند.
بابلی‎ها در روزی که ورزشگاه 5 هزار نفری این شهر میزبان 10 هزار نفر تماشاگر مشتاق و علاقمند به فوتبال و خونه به‎خونه بود، در زدن ضربات آخر درخشان نشان ندادند تا بازی‎ای که میرفت با حضور تماشاگرانی همچون علی کریمی، منصور پورحیدری، غلام‌رضا بهروان، ربیع وفلاح استاندار و حسین زادگان مدیر ورزش و جوانان استان به یک بازی 3 امتیازی بدل شود با همان تساوی به پایان برسد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار