این تریبون در اختیار مدیر کل کار و استاندار، اگر جواب قانع کننده ای دارند برای کارگران و مردم توضیح دهند که معظل غیر قابل حل است از کارگران عذرخواهی کنند و بگویند دنبال کاری دیگر بروید.
کد خبر: ۲۰۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 02 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه با وساطت فرمانداری و استانداری مازندران قرار بود مالک شرکت نساجی مازندران در قائمشهر با دریافت تسیلات بتواند حقوق و مزایای ماه‎های گذشته کارگران خود را پرداخت کنند ظاهرا این اتفاق به صورت کامل نیفتاده تا کارگران نساجی قائمشهر امروز نیز مقابل فرمانداری این شهر حضور یابند.
گفته شده با پیگیریهای انجام شده در ماه‎های گذشته قرار بود تسهیلات یک میلیاردی به مالک این کارخانه داده شود تا از پس مطالبات کارگران برآید اما ظاهرا هنوز هم برخی از کارگران طلبکارند.
مشکلات چندساله نساجی در حالی همچنان ادامه دارد که آیت‎الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز اخیرا گفته است: "آقای استاندار حل مشکلات نساجی دیگر بر عهده مسئولین شهرستان نیست شما می توانید با وزیران ارتباط برقرار کنید، وزیر کار و تعاون، اگر کار و اشتغال برای تعاون نباشد پس چیست؟ اگر اقدام برای تعطیلی کارخانه امنیت کار نباشد پس چیست؟ شما که مقام ارشد استان هستید باید این پیام را به گوش نمایندگان برسانید.
اگر راحل آن تعطیلی است بیایند و سریعا بگویند و این تریبون در اختیار مدیر کل کار و استاندار و هفته بعد بیایند و در خطبه نماز جمعه توضیح بدهند و مردم را توجیح کنند و اگر جواب قانع کننده ای دارند برای کارگران و مردم توضیح دهند که معظل غیر قابل حل است از کارگران عذرخواهی کنند و بگویند دنبال کاری دیگر بروید.
همه مردم و کارگران و خودمان ذله و خسته شدیم و این کارگران دسترسی به دیگران ندارند و به دیگران هم رأی دادند اما دسترسی با آنان ندارند و فشارشان را به روی من می گذارند."
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار