امام جمعه ساري
نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري گفت : اقتصاد مقاومتي راهكار و برنامه اصلي كشور براي تحقق خودكفايي است.
کد خبر: ۲۰۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 11 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، آيت الله نورالله طبرسي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ساري افزود : براي عملياتي شدن برنامه اقتصاد مقاومتي در كشور نياز به كمك و همدلي و همراهي تمام نيروهاي نظام و مردم داريم.


نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري گفت : همه بايد براي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل پاي كار بيايند و ظرفيت هاي موجود خود را براي اين كار وارد ميدان كنند.


وي افزود : راهبرد نظام براي اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي توجه به خوداتكايي و توليد كمي و كيفي داخلي و مقابله با تحريم دشمنان است و با ظرفيت هاي موجود ملي اين برنامه دست يافتني است.


طبرسي گفت : دشمنان نظام جمهوري اسلامي و در راس آنها آمريكا نمي خواهد مردم ما روي پاي خود بايستند و در راه توسعه و پيشرفت كشور سنگ اندازي خواهند كرد.


نماينده ولي فقيه در مازندران انسجام نيروهاي نظام ، اتحاد و همدلي بين مسئولان و مردم را راهكار اصلي براي جلوگيري از سنگ اندازي هاي دشمنان در تحقق اقتصاد مقاومتي دانست.


** ولايت فقيه پايگاه اصلي وحدت و انسجام داخلي 

امام جمعه ساري همچنين ولايت فقيه را پايگاه اصلي وحدت و انسجام داخلي نظام دانست و گفت : ما با توجه به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي مي توانيم بر توطئه هاي دشمنان پيروز شويم .


وي موفقيت نظام جمهوري اسلامي را پس از پيروزي انقلاب اسلامي و پيش از آن قرارگيري زيرپرچم ولي فقيه دانست.


نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به سالروز شهادت شهيد مرتضي آويني ، راوي جبهه و جنگ اين شهيد را هنرمند متعهد و انقلابي معرفي كرد و گفت كه شهيد آويني مي تواند الگوي هنرمندان امروز سرزمين اسلامي باشد.


وي افزود : هنرمندان ما با الگوگيري از ويژگي هاي برجسته اين هنرمند شهيد در حوزه فرهنگي وارد شوند و به مقابله با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمنان برخيزند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار