کد خبر: ۲۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 10 April 2015
فرماندار نکا با اشاره به وجود بانوان توانمند در مصادر اداری، گفت: زنان کارآفرین شرق مازندران شناسایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، رحیم قاسمی طوسی در مراسم گرامی‌داشت روز مادر شهرستان اظهار داشت:  زندگی اهل بیت عصمت و طهارت راهنمای بسیار خوب و روشنی برای دست‌یابی به  زندگی  سعادتمندانه است.

وی با تقدیر از نهادهای حمایتی امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، افزود: نهادهای حمایتی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارند که براساس آموزه‌های دینی و با توجه به شرایط کنونی، کمک به نیازمندان جامعه مهم‌ترین گام در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار نکا گفت: زنان و بانوان باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را بیاموزند و به آن عمل کنند.

قاسمی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم  رهبری، زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى فاطمه زهرا را از جهت خردمندى، فرزانگى و عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیری‌هاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از حضرت فاطمه (س) پیروى کنند.

وی با اشاره به نقش موثر زنان در جنگ تحمیلی، گفت: مشارکت بانوان در دفاع مقدس از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که مهم‌ترین آثار آن فعالیت زنان در پشت جبهه، تقویت روحیه رزمندگان، حضور زنان در میدان نبرد و خط مقدم، نقش زنان در حفظ آثار و ارزش‌‏های دفاع مقدس پس از پایان جنگ بوده و اکنون که دشمن جنگ نرم و فرهنگی را آغاز کرد، نقش بانوان و زنان ما بیشتر و پر رنگ‌تر می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری می‌توان کارهای بزرگ انجام داد، افزود: آسفالت جاده نیروگاه، طرح هادی روستاهای شهاب الدین و چناربن، 3 طرح مجتمع آبرسانی از طرح‌هایی بوده که فروردین امسال آغاز و طرح‌های دیگر نیز با کمک  مسئولان و مردم در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

فرماندار نکا از بانوان و زنان سرپرست خانوار خواست به داشته‌ها و باورهای خود ایمان داشته  باشند و با الگو گرفتن از ائمه اطهار به ویژه بانوی دو عالم  فاطمه زهرا (س)، راه درست  زندگی را انتخاب تا فرزندانی سالم تحویل جامعه دهند و موجب عزت وسربلندی ایران عزیز شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار