رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بابیان اینکه راه واقعی اقتصاد مقاومتی از تولید ملی می‌گذرد، گفت: سال گذشته ۶۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تولیدی و صنعتی به سرانجام رسید.
کد خبر: ۲۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 11 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپور در جمع اعضای هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و روسای انجمن‌های تخصصی وابسته گفت: ۱۷۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درسال ۹۴ به بهره‌برداری رسید و برای سه هزار و ۵۰۰ نفر شغل مستقیم و هفت هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شد.

وی اعلام کرد: ازنظر ایجاد اشتغال در سال گذشته درسطح کشور رتبه هفتم را کسب کردیم و اولویت دولت این است که در سال ۹۵ بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با انواع حمایت‌ها برای بازگشایی واحیای واحدهای راکد اقدام کند.

محمدپور تصریح کرد: باید به کارآفرین دارای اهلیت، فرصت انتخاب و سرمایه‌گذاری داد و بنده بر این اعتقادم که راه واقعی اقتصاد مقاومتی از تولید ملی می‌گذرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، پایش آمار و اطلاعات صنعتی و معدنی را گام خوبی برای برنامه‌ریزی آینده خواند.

نصراله صدر زاده اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اعلام اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی آخرین تأکیداتشان رابیان فرمودند و من‌بعد این مدیران هستند که از آن‌ها انتظار می‌رود این خواسته مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانند.

سایر اعضای هیئت‌مدیره صنعت و معدن نیز خواستار تعریف استراتژی صنعتی و معدنی استان و تعیین اولویت‌ها، توجه به شاخصه‌ای رقابت‌پذیری، پیگیری تخصیص بودجه سهم تولید از هدفمندی یارانه‌ها، حفظ اشتغال موجود، تشکیل کمیته‌ای متشکل از همه تشکل‌ها و فراهم کردن واقعی بستر سرمایه‌گذاری در استان و کشور شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار