نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی، عدم تخصیص ماده 180 بودجه سال 94 را به رئیس جمهور یادآوری و خواستار تسریع در ابلاغ آن شد.
کد خبر: ۲۱۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 16 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، احمدعلی مقیمی با اشاره به مطرح شدن همگانی اینکه بودجه‌ای در اختیار نمایندگان قرار دارد، اظهار کرد: این امر انتظارات زیادی را برای روستاها و ادارات پدید آورده است که متأسفانه تاکنون ریالی از آن تخصیص پیدا نکرده که انتظار است در ابلاغ تخصیص تسریع شود.

همچنین وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم واگذاری آمبولانس شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه اعتراض و بیان کرد: باتوجه به وضعیت اضطراری و نیاز مبرم به آمبولانس و با توجه به دستور شخص وزیر، این امر تاکنون تحقق نیافته است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر راه‌وشهرسازی با بیان سطح پایین راه‌های روستایی و شهری شرق مازندران نسبت به متوسط استان مازندران، خواستار تسریع در ابلاغ اعتبار مناسب جهت پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه شد.

این مسئول همچنین درخصوص عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: باتوجه به مطالبات سنوات و بازنشستگی فرهنگیان، رشد سریع تورم و کاهش ارزش پول ملی، این امر نیازمند توجه بیشتری است تا بیش از این متحمل خسارت نشوند.








بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار