مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:تفاهم نامه امور بانوان استانداری مازندران و اداره کل ورزش استان برای افزایش تحرک بدنی بانوان مازندران در سال 95 اجرایی می شود.
کد خبر: ۲۱۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 18 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی و کارگاه آموزشی ورزشی در محیط کار و پیشگیری از آسیب زنان در سالن سید رسول حسینی ساری با تاکید بر اینکه همه مسئولیت های اجتماعی بر عهده بانوان است، گفت: در سیاست گذاری های تبیین شده از سوی سازمان ورزش و جوانان و امور بانوان و خانواده استانداری، طی تفاهم نامه ای ایجاد بستری مناسب برای ایجاد فضایی بسته برای تحرک و ورزش بانوان و پرداختن به مسایل روحی و مشکلات روانی که در آستانه تاب آوری جامعه تاثیر بسزایی دارد انجام شد.

جمشیدی با بیان اینکه این طرح به نیازهای بانوان نگاه ویژه دارد و سرمایه گذاری در این مهم برای تحکیم ارکان جامعه است، افزود: طی سند تفاهم نامه ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان استانداری مازندران در سال 94 امضا و در سال 95 اجرایی خواهد شد ورزش بانوان شاغل و خانه دار اجرایی خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان و استانداری مازندران با بیان اینکه ایجاد بستری در زمینه برنامه های مستمر برای زنان در دست اجرا است، متولی اجرایی آن را اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: هماهنگی این مهم بر عهده اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری است.

جمشیدی یکی از اهداف مهم تر را نگاه ویژه تفاهم نامه به ورزش زنان روستایی و ایجاد فضایی مناسب و ویژه برای بانوان دانست و ایجاد کارگاه هایی از این دست را بخشی از این تفاهم نامه ذکر کرد.

وی همچنین نگاه دولتی ها را به ورزش کارکنان بانوان ویژه خواند و افزود: برخی مدیران هنوز توجه به ورزش و اختصاص ساعتی به این مهم را ضروری نمی دانند که جای نقد وجود دارد.

این مسئول گفت: امیدواریم با فضاهایی که برای ورزش بانوان ایجاد می کنیم، استفاده لازم رخ دهد و به رشد خانواده و تقویت شادمانی و فکری بنیان خانواده کمک صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار