کد خبر: ۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 13 April 2015
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از نیاز ۳۰ درصد مساجد این استان به بازسازی خبر داد و بر افزایش موقوفات در مساجد تاکید کرد.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:  3 میلیارد و 183 میلیون ریال اعتبار به مساجد مازندران در سال گذشته تخصیص یافت که تمام این اعتبار برای بیش از چهار هزار مسجد  این استان، هزینه شد.

وی اظهار کرد: 30 درصد مساجد مازندران، نیاز به بازسازی دارند که باید با همت هیئت امناء، خیرین و اجرای طرح مودت در امامزادگان و مساجد به بازسازی این پایگاه های مهم، کمک شود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اهمیت مساجد از صدر اسلام تا کنون به مساجد، تصریح کرد: این پایگاه های تاثیر گذار در عرصه های مختلف جامعه در زمینه های فرهنگی، هنری، اعتقادی، اجتماعی و ... برنامه های مختلفی در طول  سال اجرا می کنند که باید توجه به این اماکن مطهر، مضاعف شود.

وي اظهار کرد: با توجه به ارادت بسیار دیار علویان به ائمه اطهار (علیهم السلام) و مراکزی مانند مساجد که حرم امن خدا بر زمین محسوب می شوند باید به وقف مرتبط به مساجد، اهتمام بیشتری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار